١ - مقدمه
مقدمه
٢ - ورود به برنامه
انتخاب الگو - آشنایی با محیط کاری - کار با نوار ابزار
٣ - ابزارهای ترسیم (۱)
کار با ابزار Line - کار با ابزار Rectangle
۴ - ابزارهای ترسیم (۲)
کار با ابزار Circle - کار با ابزار Polygon - تفاوت Circle و Polygon
۵ - ترسیم کمان
کار با ابزارهای ترسیم کمان - کار با ابزار Two Point Arc - کار با ابزار Freehand
۶ - ترسیم در نمای سه بعدی
کار با نمای سه بعدی - ابزار Rotated Rectangle
٧ - ابزارهای ویرایشی
کار با ابزار Select – کار با ابزار Move – کار با ابزارهای Rotate و Scale
٨ - اندازه گذاری و درج متن
ابزار Dimension – ابزار Text
٩ - مدل سازی دیوار
ترسیم دیوار – کار با ابزار Tape Measure
١٠ - پیمایش نمای دید
پیمایش مدل – کار با ابزارهای Zoom
١١ - کار با ابزار Offset
کار با ابزار Offset
١٢ - ابزار Push/Pull
آشنایی با ابزار Push/Pull – کار با ابزار Push/Pull
١٣ - مدیریت نمای دید
کار با نماهای استاندارد – کار با حالت های نمایشی
١۴ - ایجاد نمای کف بر اساس تصویر
ایجاد نمای کف بر اساس تصویر
١۵ - ایجاد مدل بر اساس تصویر
ایجاد مدل بر اساس تصویر (۱) – ایجاد مدل بر اساس تصویر (۲)
١۶ - ایجاد قاب در و پنجره خانه (۱)
ایجاد قاب پنجره نشیمن – ایجاد قاب در راهرو
١٧ - ایجاد قاب در و پنجره خانه (۲)
ایجاد قاب در آشپزخانه – تکمیل آشپزخانه
١٨ - ایجاد قاب در و پنجره خانه (۳)
ایجاد قاب پنحره ناهارخوری – افزودن جزئیات
١٩ - ایجاد کمد
افزودن کمد – تکمیل کمد – تصحیح مدل
٢٠ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون
١ - گروه بندی Elementها
گروه بندی Elementها
٢ - ایجاد طبقه دوم (۱)
ایجاد کف طبقه دوم – اتاق اصلی طبقه دوم – راهروی ورودی طبقه دوم
٣ - ایجاد طبقه دوم (۲)
تکمیل دیوارهای داخلی – پنجره های اتاق اصلی – درهای طبقه دوم
۴ - مدیریت Shortcutها
تعریف Shortcutها – دستورات Hide
۵ - پانل Outliner
پانل Outliner
۶ - کار با لایه ها
کار با لایه ها (۱) – کار با لایه ها (۲)
٧ - کار با Sceneها
آشنایی با Sceneها – ایجاد Scene جدید – ویرایش Sceneها
٨ - کنترل نمایش
ویژگی Field Of View – ویژگی Walkthrough
٩ - طراحی اتاق ها
ایجاد اتاق ها – کار با ابزار Area
١٠ - کار با Materialها (۱)
کار با ابزار Paint Bucket – ویرایش ویژگی های Material – وارد کردن Texture
١١ - کار با Materialها (۲)
درج Material – ویرایش Material در Photoshop – ایجاد Material جدید
١٢ - کار با ابزار Protractor
کار با ابزار Protractor
١٣ - طراحی سقف های شیروانی
طراحی سقف های شیروانی (۱) – طراحی سقف های شیروانی (۲)
١۴ - طراحی سقف های پیچیده
کار با ابزار Follow Me – ایجاد سقف های پیچیده
١۵ - طراحی سقف های شیبدار
ایجاد سقف های شیبدار چهاربر – ایجاد سقف های شیبدار مسطح
١۶ - طراحی سقف کاذب
ایجاد سقف کاذب – ایجاد سقف کاذب طبقه دوم
١٧ - ویرایش سقف کاذب
تغییر لایه سقف کاذب – ایجاد بافت سقف کاذب
١٨ - کپی و بازنشانی در محل
کپی و بازنشانی در محل
١٩ - کار با گروه ها و کامپوننت ها
گروه ها و کامپوننت ها – کار با کامپوننت های از پیش ساخته – کار با دستور Interact
٢٠ - آزمون عملی
۶ دوره آزمون عملی
١ - طراحی پله
ایجاد پله – تکمیل پلکان
٢ - ویرایش پله ها
ویرایش پله ها (۱) – ویرایش پله ها (۲)
٣ - ایجاد پاگرد
تبدیل پایین ترین پله به پاگرد – ویرایش انحنای پاگرد
۴ - تکمیل پاگرد
تکمیل پاگرد (۱) – تکمیل پاگرد (۲)
۵ - درج Spindle
ایجاد Spindle – تصحیح بالاترین پله – تکمیل Spindle
۶ - ایجاد نرده ها
ایجاد نرده ها (۱) – ایجاد نرده ها (۲)
٧ - درج انواع در
درج در کمد – درج در حمام
٨ - طراحی پنجره ها
طراحی پنجره ها
٩ - ایجاد پنجره کشویی دو تکه
ایجاد پنجره کشویی دو تکه (۱) – ایجاد پنجره کشویی دو تکه (۲)
١٠ - کار با Pluginها
نصب Plugin – نوار ابزار (1001Bit Tools (۱ – نوار ابزار (1001Bit Tools (۲
١١ - مدل سازی آشپزخانه
طراحی کابینت ها – ایجاد قفسه و پیشخوان – کار با Material آشپزخانه – کار با Warehouse – افزودن لوازم آشپزخانه
١٢ - ایجاد کتابخانه Componentها
ایجاد کتابخانه Componentها
١٣ - ایجاد مدل بر اساس تصویر
درج تصویر و تنظیم Perspective – مدل سازی کمد
١۴ - ویرایش مدل بر اساس تصویر
تصحیح مدل ایجاد شده – افزودن جزئیات به مدل – ذخیره و وارد کردن مدل
١۵ - طراحی نمای ساختمان
ایجاد نمای ساختمان – ایجاد پله های ورودی
١۶ - کار با ابزار 3D Text
کار با ابزار 3D Text
١٧ - استفاده از Styleها
کار با Styleها – ایجاد Style سفارشی
١٨ - مدل سازی Solid
کار با Booleanها – کار با دستور Trim – کار با دستور Split – ایجاد Shellها
١٩ - ایجاد انیمیشن و تهیه خروجی
ایجاد انیمیشن – تهیه خروجی
٢٠ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون
آموزشی