حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: 2.0 GHz CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 or equivalent with 1 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: Intel i5 2.5 GHZ
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
جو مادوریا که یکی از طراحان قدیمی کمیک بوک های مارول بوده است به همراه همکار خود رایان استفانلی استودیو تازه تاسیس Airship Syndicate را راه اندازی کردند. این استودیو سعی دارد تا در اولین پروژه خود، یکی از کمیکهای قدیمی مادوریا به نام Battle Chasers را بازسازی کند که ریشه این کمیکها به سال ۱۹۹۸ برمیگردد. بازی ساخته شده بر اساس این کمیک، Battle Chasers: Night War نام دارد و مبلغ درخواستی سازندگان آن در کیکاستارتر برابر با ۵۰۰ هزار دلار است. داستان بازی Battle Chasers Nightwar در منطقهای به نام قاره گم شده جریان دارد که تا به حال کسی سالم از آنجا برنگشته است. ژولی، شخصیت اصلی بازی، به همراه تعدادی از دوستانش به این منطقه میروند تا پدر ژولی را که گم شده پیدا کنند. گیمپلی بازی هم بر اساس قوانین همیشگی نقشآفرینیهای ژاپنی ساخته میشود. گیمپلی بازی از آثار بزرگ این سبک الهام گرفته شده و ۳ قابلیت مهم دارد: سیستم مانا دوگانه، نوار زمانی که هر کس در نوبت خود حق حرکت دارد و توانایی استفاده از ضربات فوقالعاده (Super Attack). سازندگان بازی در مورد گیم پلی بازی Nightwar می گویند: در حالی که منبع الهام ما در ساخت Darksiders سری بازیهای زلدا بود، محصول جدید ما بیشتر به سمت بازیهای نقشآفرینی ژاپنی مثل Final Fantasy سوق خواهد داشت. ما با بازی کردن نقشآفرینیهای ژاپنی مثل Chrono Trigger و Final Fantasy بزرگ شدیم و این سبک برای ما بسیار محبوب است، ولی متاسفانه سازندگان غربی علاقه زیادی به ساخت بازیهای نقشآفرینی ژاپنی ندارند و از همین رو سعی میکنیم یکی از معدود استودیوهایی باشیم که در این زمینه فعالیت میکنند.
بازی کامپیوتری